Kort från styrelsemötet i oktober

• Tävlingskommitten rapporterade om sitt arbete. Klubbmästerskap i dressyr och hoppning för både ponny och ridhäst är planerade i nov och dec. Dessutom planeras föreläsning efter årsskiftet.
  • Ungdomssektionens arbete lyftes. Vi fördelade uppgifter för hur styrelsen kan stötta med café och lotteri under årets julshow lör 16 december.
  • Genomgång och dialog kring föreningens ekonomiska budget, ekonomiska förutsättningar för kommitternas ekonomi och planering inför kommande budgetarbete.
  • Återkoppling från styrelsens olika arbetsgrupper och kort ifrån föreningens deltagande vid Västergötlands ridsportförbund och SISU:s höstkonferens avseende "det ideella engagemanget" samt senaste ordförande och ungdomsledaretäffen med SISU.

Publicerad: 2023-10-25

Senast uppdaterad: 2023-10-26